Koks turi būti automobilio padangų slėgis, paprastai yra nurodoma ant centrinio statramsčio arba prie degalų užpylimo angos.

 Specialistai perspėja – per mažai pripūstos padangos lemia ne tik blogesnes automobilio valdymo savybes, bet ir smarkiai sutrumpėja padangų tarnavimo laikas. Jei padangos yra pripūstos 0,4 atmosferomis mažesniu nei rekomenduoja gamintojas slėgiu, jų naudojimo laikas sutrumpėja net trečdaliu.

Kadangi automatinės slėgio stebėjimo sistemos tapo privalomos tik nuo 2014 m., didžioji dalis mūsų keliais važinėjančių automobilių tokios įrangos neturi. O tinkamas padangų slėgis turi itin didelę įtaką ne tik automobilio valdymui, bet ir stabdymui, taip pat degalų taupymui ir ilgesniam padangų naudojimo laikui.

Vokietijos padangų gamintojo „Continental“ specialistai teigia, kad labai svarbu reguliariai – maždaug kas dvi savaites – tikrinti padangų slėgį.

Laiku nepastebėtas sumažėjęs slėgis yra itin pavojingas net ir važiuojant palyginti nedideliu greičiu, taip pat nuolatos mažėjantis slėgis didina padangų dilimą ir pasipriešinimą riedėjimui bei degalų sąnaudas.

Važinėjant per mažai pripūstomis padangomis padidėja stabdymo kelias, sumažėja valdymo tikslumas ir todėl sunkiau apvažiuoti kliūtis kelyje.

Koks turi būti automobilio padangų slėgis, yra nurodoma ant centrinio statramsčio, prie degalų užpylimo angos arba priekinėje salono dėtuvėje. Taip pat būtina atkreipti dėmesį, kad važiuojant pakrautu automobiliu reikia padidinti padangų slėgį pagal gamintojo duomenis.