Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Kaip sukurti „nenugalimą“ tinklaraščio įrašo pavadinimą?

Sukurti puikų tinklaraščio įrašo pavadinimą gali būti pakankamai sunku. Svarbu juo ne tik perteikti esminę informaciją, bet ir patraukti tikslinės auditorijos dėmesį. Tinklaraščio įrašų pavadinimai nusipelno papildomo dėmesio, nes dažnai jie yra pirmas dalykas, kurį pamato potencialūs klientai. Todėl šis aspektas pakankamai svarbus siekiant savo verslo sėkmės. Atsižvelgdami į tai, pateikiame jums 5 patarimus, kaip sukurti išties stiprų tinklaraščio įrašo pavadinimą.

1. Venkite „nepatikimų“ žodžių

Kasmet paskelbiami daugiau nei 2 mlrd. tinklaraščio įrašų, todėl, nenuostabu, kad bendros frazės nuo greitai atpažįstamų tampa klišėmis. Kaip pavyzdį galima pateikti pavadinimą „pagrindinis gidas“ (angl. ultimate guide). Per paskutinius kelerius metus susidomėjimas juo žymiai sumažėjo, o per pastarąjį dešimtmetį – netgi daugiau nei perpus.

Kodėl? Nes mes jį matome tiesiog per dažnai. Standartinės pavadinimų konstrukcijos yra ne tik nuobodžios potencialiems skaitytojams, bet ir žalingos jūsų prekių ženklo autoritetui. Tokie žodžiai kaip „magiška“, „nuostabu“ paprastai priskiriami šlamštui ir daro meškos paslaugą jūsų tinklaraščio turiniui. Todėl vietoj jų verta paieškoti naujų ir galingesnių frazių, atitinkančių jūsų prekių ženklą.

2. Tikrinkite SERP

Skaičiai suteikia pavadinimams patrauklumo, todėl gali padėti pritraukti daugiau skaitytojų. Visgi svarbu juos tinkamai atsirinkti. Sugalvojus tinklaraščio įrašo idėją, prieš ją realizuojant, rekomenduojama patikrinti savo raktinio žodžio SERP (angl. Search Engine Results Pages). Tai leidžia įsitikinti, ar pasirinktas pavadinimas atitinka paieškos tikslą, taip pat išvengti dublikato.

3. Prisiminkite savo raktažodžius

Tai paprastas, tačiau svarbus priminimas: pagrindinis raktinis žodis turėtų būti jūsų tinklaraščio įrašo pavadinime. Tiesa, daugumos įrašų kūrimas turėtų prasidėti būtent nuo raktažodžių tyrimo. Veiksminga turinio strategija apima organinio srauto didinimą, kuriam reikalingi tinklaraščio įrašai. Kartais puikių idėjų kyla diskutuojant su komanda ar sprendžiant klientų problemas. Tačiau net ir jos tampa geresnėmis, kai yra suderinamos su tam tikru raktiniu žodžiu.

4. Naudokite „Kaip …“ formuluotę

Pamenate, kaip kalbėjome, jog reikėtų vengti klišių kuriant patrauklų tinklaraščio įrašo pavadinimą? Tai nereiškia, kad visuomet reikia pradėti nuo nulio. Naudodami kažkokią formuluotę jūs pradedate nuo tam tikros pavadinimo struktūros, kurią galite įvairiai koreguoti. Puikus pavyzdys šiuo atveju galėtų būti formuluotė „Kaip …“. Tokią antraštę turintys tinklaraščio įrašai yra efektyvus būdas padidinti organinį srautą.

Remiantis internetinės matomumo valdymo platformos „Semrush“ duomenimis, 72 proc. rinkodaros specialistų teigia, kad tokios formuluotės pavadinimą turinys tinklaraščio įrašai yra geriausi srauto varikliai. Taigi, nepraleiskite progos išbandyti tokios strategijos ir patikrinkite, ar ji tinka jūsų auditorijai.

Jeigu dar neturite savo tinklaraščio, bet jau seniai apie jį galvojate, realizuokite idėją. Užregistruoti domeną ČIA galite itin greitai ir paprastai.

5. Rašykite pirmuoju asmeniu

Remiantis naujausiais amerikiečių rinkodaros ir pardavimo platformos „HubSpot“ tyrimais, svarbiausia priežastis, kodėl žmonės skaito tinklaraščio įrašus, yra noras išmokti kažką naujo. Tai reiškia, kad autoritetas ypač svarbus. Kai yra tiek daug skirtingų tinklaraščio įrašų bet kuria tema, būtina pateikti tikslius ir patikimus šaltinius, kad galėtumėte konkuruoti ir suteikti naudos savo auditorijai.

Vienas iš būdų tai padaryti – naudoti pirmąjį asmenį. Tai parodo, kad tekstą sukūrė kažkas, kas žino, apie ką kalba. Pavyzdys galėtų būti toks: „Išleidau 4 mln. „Google“ reklamai: 5 didžiausios mano klaidos“. Galima drąsiai teigti, jog tai aiški ir informatyvi antraštė, kurią norisi paspausti, tiesa?

Tinklaraščio įrašų pavadinimai apibrėžia ir pristato jūsų kuriamą turinį auditorijai. Štai kodėl jie tokie svarbūs. Pasinaudoję šiais patarimais, galite pasisemti puikių idėjų ir taip sukurti antraštę, kuri patiktų tiek jums patiems, tiek skaitytojams.

Rekomenduojami video