Asociatyvi nuotr.

Vis mažiau žmonių soduose augina rabarbarus ir tai labai gaila. Juose yra daug vitaminų A ir B. Jie pagerina plaukų ir odos būklę bei teigiamai veikia žarnyno veiklą. Didelės rabarbarų dozės turi vidurius laisvinantį poveikį, o mažos dozės palengvina viduriavimą.

Rabarbarai naudingi ir tiems, kurie bando numesti svorio, nes jie suriša riebalus. Juose taip pat yra kalio, kuris skatina vandens pasišalinimą iš organizmo, ir daug skaidulų.

Rabarbarų poveikis sveikatai

Palaiko imuninę sistemą.

Detoksikuoja organizmą.

Valo kraują.

Palaiko virškinimą.

Reguliuoja medžiagų apykaitą.

Reguliuoja vandens kiekį organizme.

Mažina kraujospūdį ir cholesterolį.

Pagerina plaukų ir nagų būklę.

Malšina stresą, nervingumą ir nemigą.

Sirupo receptas:

Reikės

  • 1 kg rabarbarų
  • 4 stiklinių vandens
  • 8 stiklinių cukraus

Nuplaukite rabarbarus, nulupkite ir supjaustykite 2 cm gabalėliais. Supilkite į puodą su vandeniu ir užvirkite. Virkite 20-30 minučių, tada išmaišykite. Nukoškite per sietą ir vėl įkaitinkite puodą. Suberkite cukrų. Virkite 5 minutes. Supilstykite karštą sirupą į švarius indus, uždarykite ir apverskite.

Leiskite atvėsti ir laikykite vėsioje bei tamsioje vietoje.

Skanaus!