Jei dažnai keliaujate ir lankotės viešbučiuose, tikrai esate pastebėję, kad daugelis jų kažkodėl sulanksto pirmąjį tualetinio popieriaus rulonėlio lapelį. Ir ne tik tai – kartais ant lovos galima pamatyti įmantriai sulankstytus rankšluosčius ar antklodes. Kodėl viešbučiai tam skiria tokį dėmesį? Kam to reikia?

Tualetinio popieriaus rulonėliai keičiami tik tada, kai jie pasibaigia arba yra visai arti pabaigos. Tai reiškia, kad tas pats rulonėlis gali būti naudojamas ne vieno viešbučio svečio – tai yra visiškai normalu. Taigi, tas laisvas pirmasis lapelis yra sulankstomas. Dažniausiai tiesiog užlenkiami jo kampai, tačiau kartais tas lapelis sulankstomas taip, kad atrodo, jog čia pasidarbavo origami meistras. O kartais jis dar užklijuojamas ir viešbučio lipduku.

Priežastis, kodėl taip daroma, yra paprasta – tai yra ženklas, kad tualetas buvo išvalytas. Kitaip tariant, taip tarsi įrodoma, kad po valymo tualetu nesinaudojo joks kitas svečias ir jis yra švarus. Nes jei kažkas atėjo sulankstyti popieriaus, vadinasi ir išvalė vonios kambarį.


©ChristophRoser (CC BY-SA 4.0) | commons.wikimedia.org

Dėl tos pačios priežasties gražiai lankstomi ir rankšluosčiai bei antklodės. Viešbučiams svarbu, kad žmonės matytų, jog aptarnaujantis personalas dirba. Be to, dėmesys detalėms visuomet yra svarbus – tai yra skirtumas tarp pigių ir gerų paslaugų.

Įdomu tai, kad kai kurie viešbučiai tualetinio popieriaus lapelio lankstymą pavertė visai nauja meno rūšimi ir būdu išsiskirti. 2006 metais didžiulis „Fontainebleau Miami Beach“ viešbutis Majamyje buvo renovuotas. Projektas kainavo apie milijardą dolerių. Tuo pačiu nuspręsta atsisakyti ir įprasto trikampio tualetinio popieriaus lankstymo būdo. Nuo to laiko tualetinis popierius viešbutyje lankstomas pasitelkus sudėtingesnius origami metodus.