Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Ar „Tesla Roadster“ galutinai pribaigs vidaus degimo variklį?

Nepaisant to, kad kol bus masiškai pradėtas gaminti naujasis „Tesla Roadster“ greičiausiai praeis dar dveji metai, vien tik kalbos apie šį elektromobilį daro ženklų poveikį automobilių pramonės senbuviams.

Duodamas interviu „Top Gear“ Koenigsegg‘as pasakė, kad Tesla su savo naujuoju Roadster metė pirštinę (iškvietė į kovą aut. past.).

„Mes jau buvome susiplanavę savo ateities planus, tačiau tada išgirdome apie naująjį Tesla Roadster ir jo beprotiškus įsibėgėjimo rodiklius ir iškart pagalvojome – velnias, tai tikras iššūkis“.

„Tesla“ generalinis direktorius Elon‘as Musk‘as, atskleisdamas planus dėl naujojo „Roadster“, teigė, kad jis nori suduoti didžiulį „smūgį“ vidaus degimo variklį turintiems automobiliams ir seniesiems gamintojams.

Jo atskleistos būsimo „Roadster“ specifikacijos ir ypač įsibėgėjimo rodikliai daugeliui sukėlė tikrą šoką:

Įsibėgėjimas nuo 0 iki 60 mylių per valandą (96,5 km/h) vos per 1,9 sekundės;

Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 mylių per (160,9 km/h) tik per 4,2 sekundės;

O maksimalus greitis didesnis nei 400 km/h.

Koenigsegg‘as teigė, kad pasižiūrėjęs į skaičius bandė įsitikinti, jog tai apskritai yra įmanoma ir pasijautė sutrikęs.

„Mes manėme, kad taip negali būti. Mums buvo įdomu sužinoti ar tai yra įmanoma ir taip, tai – įmanoma. Tada pagalvojome ir ką dabar su tuo daryti? Tai gėdinga situacija.“

Tad jis savo inžinierius nuvijo į dirbtuves ir liepė atlikti papildomus skaičiavimus. Dabar Koenigsegg‘as teigia, kad atlikę tam tikrus inžinerinius sprendimus ir jie gali savo automobiliuose pasiekti tokius įspūdingus parametrus, kaip ir naujasis „Tesla Roadster“.

Tačiau Koenigsegg‘as neketina atsisakyti vidaus degimo variklio ir mano, kad jų automobiliai galės pilnai konkuruoti.

„Mes supratome, kad galime pasiekti su savo varikliais gerokai daugiau – mes palietėme tik patį paviršių.

Štai jums pavyzdys: jei bent akimirkai ignoruosime degalų suvartojimo kiekį... mes galime pasiekti pakankamai didelį kompresijos lygį mūsų turbo V8 varikliuose ir be didesnio streso jūsų automobilio varikliui, kadangi didžiausias slėgis nepakis, pridėti papildomai 600 arklio galių. Ir tam bus sunaudojama tik 5 % daugiau degalų.“

Tokie teiginiai skamba labai optimistiškai ir tikėtina, kad Koenigsegg‘as juos gali paversti realybe. Juolab, kad bendrovė jau šiuo metu gamina „Koenigsegg Regera“automobilį, kuris nuo 0 iki 100 km/h (0-62 mph) įsibėgėja per 2,8 sekundes, o didžiausias greitis – 410 km/h (255 mph).

Tad panašu, jog ateityje automobiliai bus dar greitesni ir nors naujasis „Tesla Roadster“ rinkoje pasirodys tik 2020 metais, jis jau dabar verčia rimtai pasitempti kitus automobilių gamintojus.

Rekomenduojami video