Aštuntos kartos VW „Golf“ susitikimas su proseneliu (nuotr. Kamilė Miliūtė)

Visame pasaulyje per metus „Golf“ parduodama apie 800 tūkst. vienetų, o nuo 1974 m. jų parduota daugiau nei 35 milijonai. Šiais metais VW Lietuvoje pristatė aštuntos kartos „Golf“ su skaitmeniniu interjeru ir aukštesnės klasės technologijomis.
Pasikeitęs „veidas“ Naujojo „Golf“ veidą pamėgs, ko gero, ne visi. Vizualiai žiūrint, VW gamintojas iš tikrųjų eina kitu keliu – atsisako visų numylėtinio įvaizdžio ir renkasi aštrių kampų tipo įvaizdį. Pavyzdžiui, priekis žemas tarsi uostinėtų asfaltą – tai padaryti leidžia nauji LED žibintai.
Pasikeitė ir proporcijos. Lango linija kyla, pirmą kartą „Golf“ atrodo pleišto formos. Galinė dalis yra atitinkamai aukšta – galų gale, tai tinka aerodinamikai, kurios rodiklis dabar yra 0,275 cw. „Golf“ atsisveikino su analoginiais prietaisais ir jungikliais prietaisų skydelyje.
Priešais vairą yra tik skaitmeniniai prietaisai. VW ilgą laiką dirbo ties prietaisų skydelio valdymo koncepcija.
Šio darbo rezultatas yra štai koks: kas gali valdyti išmanųjį telefoną, lengvai perpras ir „Golf“ prietaisų skydelio valdymą. Galimas valdymas balso komanda ar paprastu ekrano palytėjimu. VW gamintojai ateityje į pensiją išsiųs ir automobilio raktelį. „Golf“ bus galima atrakinti naudojant išmanųjį telefoną ir net automobilio startui nereikės užvedimo raktelio.

Dėmesys efektyvumui ir švarumui

Tobulinant variklius, didžiausias dėmesys buvo skiriamas jų efektyvumui (iki 17 procentų mažesnės degalų sąnaudos) ir švarumui (iki 80 procentų mažiau NOx dyzelinuose varikliuose) – tai „Volkswagen“ koncernui svarbiau nei kitiems automobilių gamintojams, siekiant atgauti pirkėjų pasitikėjimą, kuris gerokai susvyravo dėl išmetamųjų dujų skandalo.
Naujasis „Golf“ yra pirmasis „Volkswagen“, kurį galima rinktis iš penkių hibridinių variantų: trijų lengvų hibridų, turinčių 110, 130 ir 150 AG, kuriuose vidaus degimo variklį papildo 48 voltų sistema, ir dviejų Plug-in versijų, kurios generuoja 204 ir 245 AG.
Taip pat galimi du dyzelinių variklių variantai – dviejų litrų keturių cilindrų 115 ir 150 AG. Vėliau, kaip žada VW, numatoma daugiau variklių, kurių galia bus didesnė nei 300 AG