Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Aukštaitijos keliuose – kova dėl taupiausiojo titulo

Molėtuose savaitgalį finišavo „Neste Eko ralis 2017“, kurio dalyviams teko įveikti 340 kilometrų ilgio trasą sunaudojant kaip įmanoma mažiau degalų ir laikantis Kelių eismo taisyklių reikalavimų. Iš visų prieš tai vykusių 13 tokio pobūdžio ralių šis buvo bene pirmasis, kai jo dalyvius nuolat lydėjo realūs, kasdien vairuotojams tenkantys išbandymai – lietus, stiprus priešpriešinis vėjas, pažliugę, nesibaigiančio lietaus išplauti žvyrkeliai ir slidus, rudens lapais nusėtas asfaltas.

„Dėl tokių labai nepalankių gamtinių sąlygų visų dalyvių pasiekti taupumo rezultatai gali pretenduoti į etaloninius“, – ralio finiše kalbėjo pagrindinis renginio organizatorius, VšĮ „Saugus ratas“ vadovas Valdas Juozas Vilūnas.

Varžybų nugalėtojams Povilui Taletui ir Mykolui Karveliui, vairavusiems „Citroen C3“ automobilį su 1,6 litro dyzeliniu varikliu, trasą pavyko įveikti sudeginus tik 3,57 litro šimtui kilometrų kelio.

Antrą bendrosios įskaitos vietą laimėjo dar vienas nuolatinis tokių ralių dalyvis – „Alkesta auto“ Ąžuolo Žadeikos ir Ritos Sabaitės ekipažas su 1,5 litro dyzelinį variklį turinčiu „Renault Clio“, įveikę tą pačią distanciją sudegindami 12,43 litro dyzelino, arba 3,68 litro 100 kilometrų.

Bene smarkiausiais išsišokėliais varžovai įvardijo ralio debiutantus Justą Budrių ir Vilmą Savickienę, vairavusius hibridinį, benzinu ir elektra varomą „Toyota Prius“. Jie šventė pergalę ne tik savo klasėje, bet ir užėmė trečią vietą bendroje „Neste Eko ralio“ įskaitoje. Visai trasai įveikti jiems prireikė tik 13,52 litro benzino atsargų (4 litrai 100 kilometrų).

Ralio trasomis riedėjo bemaž visi nauji, tik šiais metais pagaminti automobiliai. Kol ralio dalyviai žvalgėsi po Ignalinos atominę elektrinę, jos darbuotojų būrys taikliai pastebėjo, kad jokiame kitame ralyje nepamatysi tiek naujų, daugumai dar nematytų automobilių.

Įdomu, kad kasmet į taupaus važiavimo ralio trasas vis drąsiau išvairuojamos ir transporto priemonės, nepretenduojančios į pergalę kovojant su mažesnėmis, gerokai menkesnį apetitą turinčiomis „mašinytėmis“.

Štai bendrovės „Moller Auto“ atstovai Giedrius Zakalskis ir Šarūnas Naruševičius nepabūgo kautis gausiausioje, net 11 varžovų sulaukusioje ED4 klasėje, ir vairavo naująjį komercinės paskirties milžiną „Volkswagen Crafter“. Jie 100 kilometrų sudegino 8,28 litro dyzelino ir, žinoma, nepretendavo į prizininkus, tačiau raskite vadybininką, kuris negeistų  tokių vairuotojų, kurių valdomo didelio ir aukšto mikroautobuso apetitą pavyktų numalšinti 8 litrais degalų?

 

Rekomenduojami video