Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Didelio pikapo degalų sąnaudos – lyg mažos klasės hečbeko

Keliautojai automobiliais norvegai Knutas Wilthilas ir Henrikas Borchgrevnikas, sėdę prie geriausiai šiais metais Europoje perkamo pikapo „Ford Ranger“ vairo, įrodė, kad didelis, ūkiškas automobilis gali būt labai taupus. Vienu dyzelino baku jie įveikė 1 616 kilometrų – tad vidutinės pikapo degalų sąnaudos siekė mažiau nei 5 litrus 100 kilometrų kelio. Daugiau nei parą trukusiai kelionei buvo pasirinktas „Ford Ranger“ su keturių varančiųjų ratų sistema, 2,2 litro darbo tūrio (160 AG) varikliu ir mechanine pavarų dėže.

Pasaulio rekordas

Norvegai šiuo pikapu apkeliavo beveik visą Europos šiaurinį regioną – kelionę pradėję Osle jie apvažiavo Švediją bei Suomiją ir sustojo netoli Kautokeino miestelio, esančio Norvegijos Laplandijos žemėse, gerokai į šiaurę už poliarinio rato ribų.

„Kelionės sąlygos nebuvo idealios – vietomis teko vairuoti esant neigiamai oro temperatūrai ar rūkui naktį. Šie veiksniai kiek padidino degalų sąnaudas, tačiau įveikti tokį atstumą išnaudojus vos vieną pilną galingo keturiais ratais varomo automobilio degalų baką yra neįtikėtinas modernių „Ford Ranger“ technologijų ir kruopštaus pasiruošimo pasiekimas“, – sakė vienas iš naujojo pasaulio rekordo savininkų H.Borchgrevnikas.

„Ford“ deklaruojamos šios komplektacijos „Ford Ranger“ degalų sąnaudos yra 6,5 litro 100 kilometrų. Norvegai pasaulio rekordą pikapų kategorijoje pasiekė su mažesnėmis nei 5 litrų sąnaudomis. To pasiekti padėjo kruopščiai suplanuotas maršrutas ir nuolatinis dėmesys vairavimo stiliui.

„Stengėmės sustoti kuo rečiau ir tik prieš nuokalnes. Tai padėjo sutaupyti didelį kiekį degalų, naudojamų akceleracijai. Be to, visuomet siekėme išlaikyti pastovų greitį, todėl prieš kelionę pasirinkome kelią, einantį ne per miestus, kuriuose pilna sankryžų bei šviesoforų“, – teigė K.Wilthilas.

Mėgstamas ūkininkų

„Ford“ atstovės Lietuvoje, bendrovės „Inchcape Motors“, pardavimo vadovas Tomas Rainys „Valstiečių laikraščiui“ sakė, kad naujuoju „Ford Ranger“ su ekonomišku „Euro 6“ standartą atitinkančiu varikliu Lietuvoje prekiauti pradėta 2016-aisiais ir per tą laiką parduota per 70 šių pikapų.

Savo segmente „Ford Ranger“ užimama dalis sudaro apie 13 procentų. Anot pašnekovo, naujasis „Ford Ranger“ dėl savo pravažumo ir patvarumo savybių yra labai mėgstamas ūkininkų, nes jis yra puikus pagalbininkas kasdienėje veikloje. „Kasdienėje veikloje užtenka paprastos versijos, su 2,2 litro darbinio tūrio 160 AG TDCi varikliu ir mechanine greičių dėže, tačiau ūkininkai ir įmonių vadovai, laisvalaikiu mėgstantys medžioti, paprastai įsigyja gerokai turtingiau sukomplektuotas versijas“, – sakė T.Rainys.

Klientai Lietuvoje dažniausiai renkasi galingiausią ir prabangiausią šio modelio versiją „Wildtrak“, mat jis gerai atrodo, gausu standartinės įrangos. Pikapas varomas galingu 3,2 litro darbinio tūrio 200 AG varikliu. „Būna ir taip, jog „Wildtrak“ įsigiję klientai šią versiją dar labiau patobulina – iškelia, išplatina. Kelis tokius pikapus klientai paruošė dalyvavimui bekelės lenktynėse“, – pasakojo bendrovės pardavimo vadovas.

Nors tai vyrų automobilis, buvo atvejų, kai „Ford Ranger“ vyras pirko žmonai. Norintys įsigyti šį automobilį ūkininkai dažnai atvažiuoja su visa šeima, vaikais – svarbus kiekvieno balsas, juk 5 vietų „Ford Ranger“ gali važiuoti visa šeimyna. Tai pirmasis pikapas pasaulyje, gavęs maksimalų 5 žvaigždučių „Euro NCAP“ saugumo įvertinimą.

Rinkdamiesi „Ford Ranger“ klientai visų pirma tikisi pravažumo, kad neklimptų pievoje ar ištrauktų įklimpusią kitą transporto priemonę. Taip pat kreipiamas dėmesys į krovos ir tempimo charakteristikas, salono garso izoliaciją bei pakabos charakteristikas. Įsigijusių „Ford Ranger“ klientų geografija – agrarinė Šiaurės–Vidurio Lietuvos dalis: Klaipėdos, Šiaulių, Kauno regionai; Vilniuje šių pikapų parduodama mažai.

 

 

 

 

 

 

 

Rekomenduojami video