Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Galingiausius modelius veža iš JAV

Kiekvieną metų ketvirtį Lietuvos automobilių parką papildo dešimtys tūkstančių iš užsienio įvežamų automobilių. Nei Latvijoje, nei Estijoje tiek daug iš užsienio įvežtų automobilių neparduodama. Anot portalo autoplius.lt komunikacijos vadovo Mato Buzelio, pernai lietuviai iš užsienio nuolatinei registracijai įvežė daug daugiau automobilių, nei latviai ir estai kartu sudėjus.  

„2017-aisiais per visus metus tūkstančiui Lietuvos gyventojų teko daugiau nei 50 naudotų iš užsienio įvežtų automobilių. Tūkstančiui latvių per tą patį laikotarpį teko 27 importuotos transporto priemonės, o Estijos importuotų automobilių rinka buvo dar kuklesnė – vos 21 naudotas įvežtas automobilis tūkstančiui gyventojų“, – skaičiavo automobilių rinkos ekspertas M.Buzelis.

Specialisto teigimu, tai tik įrodo, kad Lietuva automobilių verslo šalimi vadinama pagrįstai. Remiantis autoplius.lt ir valstybės įmonės „Regitra“ duomenimis, beveik pusė (46,9 proc.) naudotų automobilių atkeliauja iš Vokietijos, 14,7 proc. visų importuojamų lengvųjų automobilių atvaromi iš Prancūzijos ir dar perpus mažiau – iš Nyderlandų.

„Šios trys valstybės yra populiariausios tarp šalių, kuriose vairuotojai bei perpardavėjai iš Lietuvos renkasi automobilius. Jungtinės Amerikos Valstijos yra 6 vietoje – iš JAV atkeliauja tik 4 proc. automobilių, beveik tiek pat įvežama iš Švedijos“, – komentavo M.Buzelis.

Tačiau lietuviai neretai renkasi galingesnius bei prabangesnius, nors ir keleriais metais senesnius modelius.

„Fiksuojame, kad per antrąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje buvo užregistruota daugiau nei 900 naudotų automobilių, kurių variklio galia apie 270 AG. Įdomu tai, kad dažnesnis nei kas antras tokią galią turintis automobilis įvežtas iš JAV. O juk Amerikoje degalų kainos gerokai mažesnės. Pridėkime tai prie geresnio pragyvenimo lygio ir gauname puikias sąlygas pirkti bei eksploatuoti galingesnius automobilius. Vis dėlto tai neatskiriama patogumo bei komforto dalis“, – tvirtino M.Buzelis.

Skelbimų portalo duomenimis, tik kas penktas (21,2 proc.) naudotas automobilis su galingesniu nei 200 kW varikliu įvežamas iš Vokietijos, o trečia pagal dydį tokio galingumo įvežamų naudotų automobilių rinka – Prancūzija (vos 4,1 proc.). Taip yra todėl, kad galingi, puikiausios komplektacijos modeliai JAV aukcionuose yra gerokai pigesni, nei Europos rinkai skirtieji atitikmenys. Net ir įvertinus galimas daužto automobilio remonto išlaidas, siuntimo išlaidas bei muitus, JAV yra geriausia vieta ieškoti galingo automobilio.

Nors jau kurį laiką vis garsiau kalbama apie automobilių taršos mokesčius, tačiau M.Buzelis tikina, kad jiems įsigaliojus į Lietuvą įvežamų itin prabangių automobilių srautas nesumažėtų. „Tai paliestų tuos automobilius, kurių vidutinė rinkos kaina siekia iki 4 000 eurų“, – sakė jis.

2018-ųjų birželio mėnesį Lietuvos automobilių parką papildė ir daugybė itin brangių bei retų modelių, tarp kurių yra daugiau nei 700 AG turintis šių metų gamybos „Bentley Continental Supersports“, „Mercedes-Benz“ modeliai SLS ir AMG GT S, itin prašmatnus „Rolls-Royce Ghost“, „Lamborghini Huracan“ pusbroliu vadinamas „Audi R8 V10“ bei itin vertingas, labai retas superautomobilis „Mercedes-Benz McLaren SLR“.

Rekomenduojami video