Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
„Hyundai“ užmojis – gaminti gražesnius automobilius už „Alfa Romeo“

Daugelis automobilių entuziastų ir žurnalistų sako, kad gražiausius automobilius gamina „Alfa Romeo“. Tai galima pasakyti tiek apie šio italų gamintojo automobilius, pagamintus prieš pusę amžiaus, tiek kalbant apie šiandieninius modelius. Tačiau greitai tobulėjantys ir Europos gamintojus visose srityse besivejantys Pietų Korėjos „Hyundai“ nori patobulėti ir dizaino srityje, o taikiniu pasirinkto būtent „Alfa Romeo“.

Kaip rašo „carscoops.com“, pagrindinis „Hyundai“ tikslas atsisakyti „rusiškos lėlės“ (matrioškos) įvaizdžio, kai visi gamintojo automobiliai supanašėja savo išvaizda ir skiriasi tik jų dydis. Pietų Korėjos automobilių gamintojas nori skirtingiems savo modeliams suteikti daugiau identiteto ir paversti juos gražesniais už itališkus „Alfa Romeo“ ar „Maserati“ šedevrus.

Duodamas interviu „autonews.com“ portalui, „Hyundai“ dizaino skyriaus viceprezidentas SangYup Lee teigė, kad šiuo metu gamintojas turi keletą modelių, kurie „seksualesni“ už „Alfa Romeo“. Tačiau kur kas konkrečiau kalbėjo apie būsimą gamintojo dizaino strategiją.

„Pradedant nuo „Le Fil Rouge“ koncepcijos, mes atsisakome iki šiol naudotos strategijos. „Hyundai“ dizainas ateityje primins šachmatus. Lentoje jūs matote skirtingas karaliaus, karalienės, bokšto, žirgo ar pėstininko figūrėles. Jos atrodo skirtingai, skiriasi jų funkcijos, tačiau visi kartu jie yra viena komanda“, – teigė SangYup Lee.

Jis pridūrė, kad automobilis yra emocinis produktas, todėl „Hyundai“ nori savo pirkėjams suteikti maksimalų emocinį pasitenkinimą. SangYup Lee gyrė „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ už tai, kad šių gamintojų automobiliai labai gražūs ir emocionalūs, o jų dizainas padarė įtaką net ir Vokietijos automobilių gamintojų dizainui.

„Emocinis, jausminis grožis – jūs to nerandate masinių gamintojų produkcijoje. Todėl „Hyundai“ užduotis yra gaminti „seksualesnius“ automobilius už „Alfa Romeo“, – sakė SangYup Lee.

Rekomenduojami video