Komerciniai automobiliai nebėra taip toli nuo lengvųjų automobilių – jie tampa vis manevringesni, patogesni, juos kuriant galvojama apie vairuotojų komfortą.

2020-ųjų Lietuvos komercinio automobilio rinkimuose, po daugybės bandymų, skaičiavimų ir ekspertų svarstymų, išrinktas ne vienas, o net keli nugalėtojai. Toks sprendimas gimė supratus, kad konkurse dalyvaujantys automobiliai – pernelyg skirtingi, tad vieno nugalėtojo būti negali.

„Metų furgonu“ tapo „Renault Master“, o „Metų pikapo“ nominacija įteikta „Ford Ranger“. „Metų komercinio vienatūrio“ apdovanojimas skirtas „Peugeot Partner Dangel 4×4“.

Dar du apdovanojimai skirti išskirtiniams rinkimų dalyviams: „Ateities vizija“ paskelbtas elektrinis „Renault Master Z.E.“, „Metų alternatyva“ – gamtinėmis dujomis važiuojantis „Iveco Daily CNG“, o kaip „Metų debiutas“ įvertintas „Toyota Proace City Verso“.

„Kasmet bandydami komercinius automobilius susiduriame su faktu, kad sunkiasvoriai nebėra tiek toli nuo lengvųjų automobilių – jie tampa vis manevringesni, patogesni, juos kuriant galvojama apie vairuotojų komfortą, net ir įrangos galimybės bene tokios pat plačios“, – skelbiama komisijos komentare.

Lietuvos komercinio automobilio rinkimus Lietuvos žurnalistų autoklubas organizuoja kas dvejus metus, nuo 2016-ųjų. Šiemet rinkimuose dalyvavo aštuoni skirtingi Lietuvos rinkoje per pastaruosius dvejus metus pasirodę modeliai.

Rinkimuose šiemet buvo vertinami „Ford Ranger“, „Iveco Daily“, „Mitsubishi L200“, „Peugeot Partner Dangel 4×4“, „Renault Master“, „Renault Trafic“, „Renault Master Z.E.“, „Toyota Proace City Verso“.

Geriausiu nauju pikapu paskelbtas „Ford Ranger“ sulaukė gerų įvertinimų už tikslų valdymą ir modernią 10 laipsnių automatinę pavarų dėžę.

Pikapo vairavimas anksčiau primindavo jojimą arkliu, o komforto trūkumas itin būdavo juntamas važiuojant nepakrautu automobiliu. Patobulinus pakabą, naujojo modelio kėbulas nešokinėja, net jei automobilis yra nepakrautas.

 

VL