Dažniausiai patariama, kad optimali temperatūra, kurią reikėtų palaikyti automobilio salone, yra 24 laipsniai.

Ne vieną vairuotoją vasarą kankina karštis, su juo kovojama įjungiant oro kondicionierių arba praveriant langą. Tačiau visu pajėgumu žemiausia temperatūra veikianti automobilio klimato kontrolė tikrai nėra vaistas nuo karščio. Priešingai, neteisingai naudojant automobilio kondicionierių, gali prireikti vaistų nuo peršalimo.

Jei jūsų automobilis turi oro kondicionierių, vasaros karščiai jums tikriausiai nebaisūs. Tačiau, kaip ir daugeliu dalykų gyvenime, oro kondicionieriumi piktnaudžiauti nereikėtų.

Jei jūsų automobilis turi automatinę klimato kontrolę, mygtukas „Auto“ gali išvaduoti jus iš rūpesčių ir svarstymų, ką ir kaip daryti. Dažniausiai automatinis režimas parenka optimalų kondicionavimo sistemos darbą, o ji užtikrina pastovią ir komfortišką atmosferą automobilio viduje.

Jei automatinėmis sistemomis nepasitikite, klimato kontrolės darbą tikriausiai norėsite reguliuoti patys. Tačiau prieš pradėdami naudoti oro kondicionieriaus privalumus turėtumėte atlikti kitus darbus.

Visų pirma, kai paliekate automobilį stovėti karštą dieną, stenkitės jį palikti šešėlyje. Taip sumažinsite galimybę saulei įkaitinti automobilio vidų.

Žinoma, ne visada galite rasti tokią vietą ir dažniausiai saulė atlieka savo darbą ir automobilio vidų prišildo taip, kad vos į jį įsėdus nuo karščio užima kvapą. Neskubėkite ir dar nejunkite oro kondicionieriaus. Visų pirma, išvėdinkite automobilį – praverkite visas automobilio duris ir langus. Tam prireiks vos minutės, bet efektą pajusite iš karto.

Jei tikrai labai skubate, tuomet atidarykite visus automobilio langus ir leiskite automobiliui išsivėdinti, kol važiuojate.

Kai atsikratėte karščio, galite įjungti vėsą jums turintį suteikti oro kondicionierių. Tačiau kol kas dar neskubėkite. Pirmiausia įvertinkite, kokia oro temperatūra lauke. Jei ji siekia 27–30 laipsnių, jokiu būdu savo automobilio klimato kontrolės nenustatykite žemiausiai temperatūrai.

Per didelis temperatūrų skirtumas gali lemti tai, kad jūs paprasčiausiai peršalsite, o kūnas patirs šoką, ypač tuo atveju, jei per daug atvėsite, o po to vėl išlipsite į lauką, kur temperatūra vis dar labai aukšta.

Dažniausiai patariama, kad optimali temperatūra, kurią reikėtų palaikyti automobilio salone, yra 24 laipsniai. Taip pat patariama, kad skirtumas tarp temperatūros lauke ir automobilio viduje nebūtų didesnis nei keturi laipsniai.

Nustatę temperatūrą, pasirinkite tinkamą oro pūtimo kryptį. Pasistenkite, kad vėsus oras nepūstų tiesiai į veidą ir krūtinę, patartina, kad geriausios kryptys yra į kojas ir į priekinį stiklą.

Galiausiai, vėsaus oro pūtimo intensyvumas. Jei jūsų automobilis turi paprastas pasukamas rankenėles, pradėkite nuo pirmo arba antro greičio ir tik vėliau padidinkite iki trečio ar ketvirto.

Jei automobilyje turite naujesnę klimato kontrolę, oro pūtimo greitį galite reguliuoti su dar mažesniais intervalais, pavyzdžiui, nuo vieno iki aštuonių. Tokiu atveju galite pradėti nuo antro–trečio greičių ir palaipsniui jį didinti, kol bus pasiektas komfortiškas režimas.

Dar vienas triukas – naudokite oro recirkuliaciją. Ši funkcija leis greičiau atvėsinti automobilio vidų, o jei važiuojama per kelio ruožą, kuriame gali būti nemalonių kvapų, padės sumažinti jų intensyvumą.