Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Kokie automobiliai patikimiausi Vokietijoje

Vokietijos techninių apžiūrų organizacija (TUV) jau daugelį metų kasmet sudaro patikimiausių ir nepatikimiausių modelių sąrašus įvairių metų kategorijose, kurie yra neblogas orientyras atnaujinant šeimos autoparką. Naujausioje TUV skelbiamoje ataskaitoje yra 2017 metų duomenys.

Nebūtinai vokiški

Ar TUV duomenys yra tikslūs? Kadangi tai yra didžiausia Europos Sąjungos automobilių rinka, tyrimo apimtis labai didelė – vienas modelis į ataskaitą patenka, jei yra patikrinamas mažiausiai 500 kartų. Be to, vokiečiai gerai prižiūri automobilius, reguliariai keičia detales.

Tokie duomenys yra geras orientyras ir naudotų, ir naujų automobilių pirkėjams – nemažai automobilių savininkų per pirmuosius 4–5 eksploatacijos metus nepatiria jokių problemų, o kai kurie modeliai linkę gesti dažniau ir, nepaisant mažos įsigijimo kainos, juos remontuoti reikia dažniau.

Absoliučiai patikimiausias 6–7 metų automobilis (pagamintas 2010–2011 m.) Vokietijoje yra „Mazda 3“ – vos 6,8 proc. jų turėjo techninę apžiūrą atlikti pakartotinai. Tokio senumo modeliai neretai būna antrose rankose, atitinkamai prastėja jų priežiūra, atsarginių detalių kokybė, tačiau kilometražas auga lėčiau ir patikimumo reitingai krenta tolygiai, kaip ir ankstesniais laikotarpiais.

Kaip sekasi tokių metų mažiems visureigiams? Tarp mažųjų geriausiai atrodo BMW X1 (8 proc. turėjo problemų), o antroje vietoje – „Suzuki SX4“ (12,8 proc.).

Kompaktinių klasėje puikiai atrodo „Ford Kuga“ (10,7 proc.) bei „Honda CRV“ (11,1 proc.). Lyderiai tarp premium krosoverių – „Audi Q5“ (8,8 proc.) ir „Volvo XC60“ (10,8 proc.).

Tokių metų automobilių rida taip pat labai skiriasi. Pavyzdžiui, „Volkswagen Passat“ per 6 metus vidutiniškai įveikia 143 tūkst. km, o „Chevrolet Spark“ – 60 tūkst. km. Nepaisant nedidelės ridos, pastarasis modelis yra mažiausiai patikimas TUV ataskaitoje – net 31,6 proc. jų turėjo problemų.

Kiti lyderiai

2017 m. surinktoje 4–5 metų senumo automobilių statistikoje gedimų vidurkis yra 10,1 proc., o geriausiai atrodo „Mercedes-Benz SLK“ – vos 2,9 proc. jų turėjo pakartotinai eiti techninę apžiūrą. Vidutinis šių kabrioletų kilometražas per tokį laikotarpį – 41 tūkst. km. Antroje vietoje su vidutiniškai 88 tūkst. km įsitaisė „Audi A6“ (4,2 proc.), o „Porsche 911“ ketvirtoje vietoje – 4,8 proc. ir 47 tūkst. km vidutinė rida.

Tarp pačių patikimiausių retai patenka maži miesto hečbekai – nors jų rida dažniausiai nebūna didelė, intensyvus naudojimas gatvėse jų būklei atsiliepia labiau nei ilgos kelionės greitkeliais.

Tačiau tarp 4–5 metų automobilių į patikimiausiųjų trisdešimtuką pateko tokie penki modeliai: „Audi A1“ (5,4 proc.), „Hyundai ix20“ (5,6 proc.), „Mazda 2“ (6,2 proc.), „Toyota Yaris“ ir „Suzuki Swift“ (po 7 proc.).

Vidutiniškai tokie miesto mažyliai Vokietijoje per 4–5 metus įveikia apie 52–58 tūkst. km. Prasčiausiai šioje kategorijoje atrodo „Dacia Sandero“ (18,1 proc.)

Kompaktinės klasės hečbekų kategorijoje lyderiai – „Mazda 3“ (5,6 proc.), „Audi A3“ (6 proc.), „Volkswagen Golf Plus (6,2 proc.).

Įvertino naujesnius

Tarp 2–3 metų automobilių (pagamintų 2014–2015 m.)patikimiausias „Porsche 911“ – išskirtinis sportinis modelis, naudojamas retai ir nuvažiuojantis santykinai nedaug kilometrų. Vidutinė tokio modelio rida buvo 29 tūkst. km, o problemų turėjo 2,1 proc. automobilių (bendras vidurkis – 5,7 proc.).

Tarp 2–3 metų automobilių puikiai atrodo „Mercedes-Benz“ – šie modeliai užėmė 5 vietas patikimiausiųjų dešimtuke (GLK, B, A, SLK ir M klasės).

Pagal Vokietijos patikimumo ataskaitas tarp populiarių mažųjų krosoverių yra didelė įvairovė: vos 2,6 proc. „Opel Mokka“ į techninės apžiūros centrus atvyko turėdami problemų, 4,5 proc. – „Suzuki SX4“, o „Dacia Duster“ – 9,2 proc. Tai yra, maždaug kas dešimtas „Dacia Duster“ modelis turėjo problemų, dėl kurių iš pirmo karto nepraėjo vokiškos techninės apžiūros.

Tarp kompaktinės klasės krosoverių geriausiai atrodo „Audi Q3“ (vos 3 proc. jų turėjo pakartotinai grįžti į TA stotį), kur kas prasčiau – „Kia Sportage“ (11,5 proc.).

VL

Rekomenduojami video