Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Kokius naudotus automobilius iš JAV pirkti labiausiai apsimoka?

Naujų automobilių nuvertėjimas yra dalykas, gąsdinantis daugybę pirkėjų. Nors posakis, kad automobilis praranda trečdalį vertės vos išvažiavęs iš salono, nėra teisingas, kai kurios transporto priemonės vertę praranda itin greitai.

Autoblog.com sudarė sąrašą automobilių, kurie JAV pastaraisiais metais nuvertėjo greičiausiai. Į jį verta atkreipti dėmesį, jeigu planuojate atnaujinti savo autoparką – aukcionuose tokie modeliai, kurie naudoti vos 1-2 metus, parduodami už gerokai mažesnę kainą nei nauji ar nedaug dėvėti analogai.

Sąrašą pradeda korėjietis: „Kia Sedona“ per pirmus metus nuvertėjo trečdaliu – 30 procentų. Jeigu 2017-ųjų kovą naujas kainavo 40 tūkstančių, tai dabar – 28 tūkst. Tikėtina, artimiausiais metais jo vertė mažės ne tokiu grėsmingu tempu, tačiau itin sparčiai.

Kiek neįprasta tokiame sąraše matyti „Toyota“ modelį, nes jie šiaip žinomi kaip automobiliai, turintys itin aukštą išliekamąją vertę. Tačiau „Toyota Camry“ nuvertėjimas per pirmuosius metus – 30,7 proc.

Kita gera žinia prabangių automobilių gerbėjams – išskirtinis sedanas „Infiniti Q50“ per pirmuosius metus neteko 32,2 proc. vertės.

Įdomu, kad pirmų trijų modelių atitikmenų Lietuvoje nėra, tad šie gana nauji ir kokybiški automobiliai šalies keliuose būtų labai išskirtiniai. Tiesa, prireikus remontuoti, tektų susidurti su daugiau sunkumų nei turint „Volkswagen“.

Dar aukščiau šiame sąraše yra „Cadillac CTS“ sedanas, kurį naują tokiu pačiu pavadinimu galima nusipirkti ir Lietuvoje. Jo nuvertėjimas JAV – 33,4 proc. per pirmus metus. Ar Lietuvoje naujo „Cadillac“ sedano nuvertėjimas yra toks pats, pasakyti neįmanoma – rinka tiesiog per maža.

Ne pačios geriausios naujienos ir naujų „Lincoln MKZ“ savininkams – jų automobilis per pirmuosius metus prarado 33,7 proc. vertės. Tai – dar vienas automobilis, kurio analogų Lietuvoje nerasime.

34,5 proc. vertės JAV per pirmus metus prarado E klasės „Mercedes-Benz“ automobiliai. Tai kiek keista, nes Europoje turbūt nėra „Mercedes-Benz“ modelio, kuris būtų tarp lyderių pagal nuvertėjimą – greičiau priešingai.

Antroje greičiausiai nuvertėjančių automobilių sąrašo vietoje įsitaisė „Jeep Compass“ – 34,8 proc. Kai kurie šios markės modeliai, kaip „Wrangler Unlimited“, yra tarp geriausiai vertę išlaikančių modelių, tačiau tokia sėkmė aplanko ne visus „Jeep“.

Pirmoje vietoje dar vienas „Cadillac“ – prabangaus sedano XTS vertė per vienerius metus sumažėjo 38 proc. Jeigu naujas kainuoja 50 tūkstančių, tai vienerių metų naudotas – 31 tūkst. Tai velniškai bloga naujiena „Cadillac“ gamintojui ir fantastiška žinia naujų „Cadillac“ neįperkantiems šios markės gerbėjams.

Rekomenduojami video