Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Lietuvių gudrybės, atliekant techninę apžiūrą

Atlikti pakartotinę techninę apžiūrą tenka net pusei Lietuvos automobilių. Kodėl to padaryti nepavyksta iš pirmo karto? Ar tikrai žinome visus keliamus reikalavimus? O gal įvertinimas priklauso tik nuo kontrolieriaus malonės?

Net pusei Lietuvos automobilių nepavyksta iš pirmo karto atlikti techninės apžiūros. Tokius duomenis skelbia Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. LRT TELEVIZIJOS laida „Keliai. Mašinos. Žmonės“ pasidomėjo, kodėl kas antram tenka atvažiuoti į pakartotinę apžiūrą.

„Vidutinis techninei apžiūrai teikiamų automobilių amžius yra apie 14 metų. Kuo automobilis senesnis, tuo didesnė tikimybė, kad bus trūkumų. Automobilis ir konstrukcijos sensta, todėl atsiranda trūkumų. Nemažai vairuotojų prieš važiuodami į servisą vyksta į techninės apžiūros įmonę, kad ši nustatytų trūkumus. Tik vėliau važiuojama į remonto įmonę, siekiant optimizuoti savo išlaidas, kad neišleistų daugiau, nei reikia“, – sako Ramūnas Vėlavičius, UAB „Transporto studijos“ direktoriaus pavaduotojas.

Specialistai sako, kad toks sprendimas ne visada teisingas. Siekiant sutaupyti, pamirštamos kai kurios iš pirmo žvilgsnio mažiau svarbios automobilio konstrukcijos dalys. Susikoncentravę tik į griežčiausius techninės apžiūros reikalavimus, dar dvejiem metams paliekame galimų gedimų užuomazgas, kurios kartais ir lemia nelaimę kelyje.

Techninės apžiūros kontrolieriai taip pat papasakojo, kokiomis gudrybėmis užsiima lietuviai, kad gautų patvirtinimą, jog automobilis techniškai tvarkingas.

Plačiau žiūrėkite LRT TELEVIZIJOS laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ reportaže.

 

 

Rekomenduojami video