Bendrovės nuotr.

Nors praėjusi žiema buvo neįprastai šilta, tai neapsaugojo vairuotojų nuo problemų, susijusių su akumuliatoriais. Išsikrovęs akumuliatorius buvo viena dažniausių priežasčių, dėl ko vairuotojai kreipėsi į techninės pagalbos tarnybas.

„Dažniausios priežastys, kodėl vairuotojai kviečia pagalbą, yra šios: išsikrovęs akumuliatorius, pradurta padanga, avarinis automobilio atrakinimas, užklimpimas purve ir pasibaigę degalai. Tai matome stebėdami klientų, apsidraudusių privalomuoju vairuotojų civilinės atsakomybės draudimu, pagalbos skambučių statistiką“, – aiškina Andrius Gimbickas, „Lietuvos draudimo“ gyventojų turto draudimo vadovas.

Įprastas akumuliatoriaus tarnavimo laikas – 4 ar 5 metai. Pasenusio akumuliatoriaus generatorius nepajėgia pilnai įkrauti, todėl jis išsikrauna greitai ir netikėtai. Tačiau ir naujas akumuliatorius gali netikėtai išsikrauti dėl tokių aplinkybių kaip palikti įjungti automobilio žibintai, nevisiškai uždarytas bagažinės dangtis ir pan.

Įdomu tai, kad regionų gyventojams problemų dažniau kyla dėl pradurtos padangos ir purve įklimpusio automobilio bei avarinio durų atrakinimo.

Tuo tarpu miestuose į draudikus paprastai kreipiamasi dėl neužvedamų automobilių. Čia dažnesni ir iškvietimai dėl automobilio transportavimo po avarijos. Kasdien keliolika klientų į techninę pagalbą kreipiasi dėl pradurtos padangos.

„Įvairios apklausos rodo, kad savarankiškai pasikeisti rato nesugebėtų maždaug pusė vairuotojų. Jei trūksta žinių ir patirties, geriau kreiptis į specialistus, nei improvizuoti patiems. Važiuoti automobiliu, kurio ratas buvo priveržtas prastai, yra labai nesaugu, jau nekalbant apie pablogėjusias važiavimo charakteristikas“, – sako A.Gimbickas.

Pastebima, kad techninės pagalbos kelyje paslaugomis pernai dažniausiai naudotasi sausį, vasarį ir kovą – tai daugiausiai nulėmė iškvietimai dėl išsikrovusio akumuliatoriaus, nes įprastą žiemą (ne tokią šiltą kaip praėjusi) tokių iškvietimų padaugėja.

VL