Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Racionalaus, bet nenuobodaus „Renault Clio“ pergalė

Sostinės verslo centre K29 vykusiame finaliniame rinkimų „Lietuvos metų automobilis 2020“ vakare nugalėtoju paskelbtas penktos kartos hečbekas „Renault Clio“. Ar tai buvo didelis netikėtumas? Veikiau ne, nes nuo pat bandymų stovyklos Druskininkuose šis automobilis sulaukė labai daug teigiamų vertinimų ir buvo vienas rinkimų favoritų.

Pagerinta versija

Penktos kartos prancūziškas hečbekas „Renault Clio“ vertinimo komisijos narius sužavėjo puikiu komfortu ir geru kainos bei kokybės santykiu. Jo garso izoliacija, valdymo savybės, multimedijos sistema, važiavimo komfortas bei erdvė – tarsi aukštesnės klasės automobilio. Iš 3 komisijos narių jis gavo aukščiausius įvertinimus, o viso surinko 55 taškus.

Visi „Lietuvos metų automobilio 2020“ rinkimų finalininkai pagal surinktus taškus išsidėstė taip:

„Renault Clio“ – 55 taškai, „Volvo S60“ – 45 taškai, „Peugeot 208“ – 44 taškai, „Škoda Kamiq“– 43 taškai, „Toyota Corolla“ – 34 taškai, „Mercedes-Benz GLE“ – 17 taškų, „Toyota Supra“ – 12 taškų.

Derėtų patikslinti, kad konkursui „Renault“ atstovai pateikė ne šiaip „pliką ir basą“ „Clio“ versiją už 11 tūkst. Eur, o gerokai pagerintą variantą – „R.S. line“ versiją už 18,5 tūkst. Eur. Taigi ne vadybininko automobilį, o versiją, jungiančią geriausius modelio bruožus: variklį, pavarų dėžę, geresnę salono apdailą, išorės aerodinaminius elementus, multimediją.

Kaip teigė Žilvinas Pekarskas, komisijos narys ir 15min.lt rubrikų redaktorius, vienas „Clio“ sėkmės receptų – geras vairavimo malonumo ir mokamos sumos už automobilį santykis.

„Manau, jis nesąmoningai atėjo į komisijos narių galvas dar stovyklos Druskininkuose metu, kai kiekvienas paeiliui ta pačia trasa pralėkdavo tos pačios klasės konkurentais. Daug ką pasakantis faktas: daugelis po bandymų stovyklos vienas kito klausinėjo: kaip tau „Supra“, ar kalbėjai su „Mercedes“ ir... ar bandei „klijonkę“? Ir kaip tas „Clio“? – vaizdžiai pasakoja Ž.Pekarskas.

Pasak jo, vingiuotuose Druskininkų keliukuose išryškėjo, kad vairuoti „Clio“ yra lengva, malonu, automobilis nuspėjamas. Garso izoliacija – pagerėjusi. Jungiklių išdėstymas – ergonomiškas, sėdynė patogi.

„Multimedija veikia tvarkingai, junglumas geras. Atrodytų, kad kalbu apie „Polo“ ar „Golf“, o čia – prancūzas. Labai pagerėjęs prancūzas. Sakyčiau, labai vokiškas, jei jau galima jį lyginti su „Volkswagen Polo“, – kalba Ž.Pekarskas.

Lietuvos „Metų automobilio“ komisija pataikė į Europos vidurkį. Europos metų automobilis bus paskelbtas kitų metų pavasarį Ženevos automobilių parodoje, o finalininkai yra šie: BMW 1, „Ford Puma“, „Peugeot 208“, „Porsche Taycan“, „Renault Clio“, „Tesla Model 3“, „Toyota Corolla“. Nesutampa tik tie modeliai, kurie Lietuvoje oficialiai nebuvo pristatyti, todėl konkursui nepateikti.

Visi vertinimai

„Technikos kiemas“ pateikia komisijos narių nuomonę apie rinkimuose laimėjusį „Renault Clio“.

Dainius Leonavičius: „Šiam automobiliui skyriau daugiausia balų, nes tai geriausią įspūdį palikęs visų rinkimų modelis. Jis mažas tik ta prasme, kad jame nėra daug vietos, kas yra normalu tokio segmento mašinoje. Tačiau beveik visa kita yra lyg aukštesnės klasės ar kito segmento modeliuose.

Salono medžiagos, garso izoliacija – tokių ne visada rasi ir aukštesnės klasės automobiliuose. Jėgos agregatų (variklio, pavarų dėžės) darbas – nepriekaištingas. Multimedija, lyginant su ankstesnėmis versijomis visoje Renault gamoje, yra gerokai pagerėjusi. Ji ir žaisminga, ir informatyvi, ir pakankamai intuityvi (nors iki kai kurių vokiškų pavyzdžių dar yra kur tobulėti – bet tai jau rinkodaros klausimas, nes B segmente negali būti Mercedes GLE lygio multimedijos). Kaina – pakankamai teisinga (jau nėra pigių automobilių). Be to, jis dailus tiek viduje, tiek išorėje.“

Egidijus Babelis: „Žinote, šis B segmentas, kuriam priklauso tiek „Peugeot 208“, tiek „Renault Clio“, yra pats populiariausias Europoje. O lietuviai tokias mašinas vadina skarbonkėmis. Aišku, kai eksploatuoti supuvusį dyzelinį „Premium“ segmento katafalką nieko nekainuoja, kodėl reikėtų dairytis racionalaus naujo automobilio? Protingi automobilių mokesčiai šalies automobilių parką kaip reikiant aptvarkytų. Ir gal tada žmonės pamatytų, kaip toli nuėjo automobilių pramonė ir pagaliau atsigręžtų į „Renault Clio“, kuris tiesiog „nurauna stogą“. Jau ankstesnis modelis ne vienerius metus iš eilės buvo pats populiariausias Europoje. Ne be reikalo. O naujasis atrodo dar brandesnis nei kai kurie aukštesnės klasės automobiliai.

Salone apdailos kokybė lenkia netgi kai kuriuos panašaus dydžio „Premium“ segmento automobilius, kokybės pojūtį suteikia dėmesys detalėms, mygtukams, siūlėms. Nauja „Renault“ multimedija – visiška revoliucija po senosios, labai greita, patogi, aiški, graži. „Clio“ interjeras ne toks futuristinis kaip „Peugeot 208“ modelio, labiau įprastas, su normalaus dydžio minkštu odiniu vairu, tačiau tai labai maloni ir tyli vieta būti. O važiuoja jis kaip aukštesnės klasės prabangi mašina – turi tokiems mažyliams nebūdingą švelnumo jausmą. Važiuoklė geba ne tik gerai sugerti kelio nelygumus, bet ir išlaikyti trajektoriją aštriuose vingiuose. Jis smagus vairuoti, ekonomiškas ir protingai įkainotas. Už 20 tūkst. eurų galima susikomplektuoti galingą automobilį su puikia automatine EDC transmisija ir technologijų gausa.

Iš išorės gal tai ir mažas automobilis, tačiau jis viską daro brandžiau nei kai kurie didesni ir brangesni modeliai.“

Matas Buzelis: „Man tai buvo šio konkurso favoritas. „Clio“ užaugo, subrendo, tačiau žavesio neprarado. Vairuotojo rankose šis automobilis yra dar žaismingesnis nei ankstesnės kartos „Clio“. Tai, kaip šis mažas miesto automobilis važiuoja Molėtų plentu ar kelio vingiais, leidžia jį lyginti net su pagarbos vertais C segmento automobiliais.

Taip pat „Clio“ siūlo užtektinai erdvės gale sėdintiems keleiviams, labai talpią bagažinę ir negana to, yra santykinai tylus net ir pasiekus maksimalų Lietuvoje leistiną važiavimo greitį. Puikų įspūdį paliko ir 4 cilindrų benzininė „turbo“ jėgainė, suporuota su teisingai veikiančia automatine pavarų dėže. Pagirti „Renault Clio“ galima ir dėl geros pramoginės sistemos, kuri veikia intuityviai, pakankamai greitai.“

Linas Butkus: „Neradau argumentų jo įvertinti geriau arba blogiau už „Peugeot 208“. Tai – nuostabus mažas automobilis, su kuriuo galima važiuoti bet kur ir bet kokiu režimu. Nuostabu tai, kad mažoje klasėje atsirado aukštos klasės multimedijos įranga, o pats automobilis nesunkiai gali būti lyginamas ir su dvigubai brangesniais bendraklasiais.

Kaip ir „Peugeot“ atveju, galėtų būti daugiau vietos salono gale. Nes jau beveik visi konkurentai tai išsprendė.“

Ramūnas Fetingis: „Labiausiai „suvokietiškėjęs“ prancūziškas automobilis. Viskas puiku, beveik be priekaištų, bet ir be prancūziško polėkio. Garso izoliacija puiki, orientuotas į sportišką azartišką važiavimą, tad iš pakabos komforto per daug nesitikėkit. Tik man asmeniškai multimedija yra visiška betvarkė. Bet tai skonio reikalas, tad nesmerkiu.“

Dina Sergijenko: „Dar vienas miesto mažylis, su kuriuo „Renault“ padarė puikų darbą: sukūrė automobilį, į kurį turėtų pasižiūrėti visi, ieškantys nebrangaus ir kompaktiško modelio didmiesčio gatvėms. Iki visiškos laimės trūksta tik įdomesnio, įvairesnio interjero, taip pat – greičiau veikiančios informacijos ir pramogų sistemos (nors pastaroji yra stiprus „Renault“ šuolis pirmyn lyginant su ankstesnės kartos modeliais).“

Valdas Valiukevičius: „Konkurso stovykloje su kolegomis lyginome „Renault Clio“, „Peugeot 208“ ir „Audi A1“. Nugalėtoju tapo „Renault“ dėl itin komfortiško važiavimo, interjero.“

Vitoldas Milius: „Finalistų tarpe yra racionalių modelių, tinkančių dideliems automobilių parkams, universalių bei praktiškų automobilių, skirtų darbui ir šeimai, prabangių verslo klasės modelių bei išskirtinis sportinis „Toyota Supra“ (2 balai). Tai labiausiai mane džiuginantis pretendentas iš visų konkurso dalyvių, bet jis ir buvo kuriamas džiaugsmui. Tik džiaugsmui.

Kita grupelė modelių, kuriuos vertinčiau kaip automobilius, kuriuos pirks nuomos kompanijos ar didesni automobilių parkai, nes privatus sektorius šiandien trokšta SUV. Tai yra „Toyota Corolla“ (3 balai), „Renault Clio“ (4 balai) ir „Peugeot 208” (5 balai). Visi turi savų privalumų ir visi trys yra verti labai gero įvertinimo.

Daugiausia (6 balus) skyriau „Škoda Kamiq“. Tai modelis, atitinkantis seną „Škoda“ reklaminį šūkį –„ir į darbą, ir į sodą...“

Rekomenduojami video