Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
„Volkswagen“ pardavė 100000-ajį „e-Golf“ - kodėl greitai šio elektromobilio bus atsisakyta?

„Volkswagen e-Golf“ yra vienas iš geriau žinomų elektromobilių. Ir jo populiarumas tik auga. „Volkswagen“ ką tik pardavė 100000-ajį „e-Golf“, tačiau jau visai greitai šio elektromobilio bus atsisakyta. Kodėl?

„Volkswagen e-Golf“, žinoma, nebuvo iš pat pradžių kuriamas kaip elektromobilis. Baterijos ir elektriniai varikliai čia užima vietą, kurioje dar visai neseniai buvo vidaus degimo variklis, transmisija ir degalų bakas. Tai nėra taip blogai, tačiau pilnai įkrautas „e-Golf“ įveikia tik apie 230 km.

Tačiau nemanykite, kad „e-Golf“ yra niekam neįdomus elektromobilis. Jo pardavimai yra neblogi ir, tikriausiai, dar turi potencialo gerėti. „e-Golf“ yra ypač gausiai perkamas Norvegijoje, Vokietijoje, šiek tiek mažiau - JAV ir Jungtinėje Karalystėje. „Volkswagen“ ką tik pardavė 100000-ajį „e-Golf“. Jis, žinoma, yra sukurtas septintosios kartos „Golf“ pagrindu. Tačiau ką tik pasirodžiusi aštuntoji „Golf“ karta savo elektrinės versijos neturės. Kodėl? Dėl ID.3 automobilio.

Tai, kad „Volkswagen“ gamoje trumpam sumažės elektromobilių yra šiek tiek keista, tačiau kam konkuruoti su savimi. ID.3 ir „e-Golf“ yra maždaug to paties dydžio ir dalyvauja tame pačiame rinkos segmente. Rinktis tarp vieno ir kito yra beprasmiška - priklausomai nuo baterijos dydžio ID.3 gali įveikti ir 550 km. Tiesą sakant, vos per pusvalandį 100 kW įkrovimo stotelėje ID.3 gali įgauti 290 km.

„e-Golf“ gaminamas Drezdene, kur jau kitų metų rudenį bus surenkami ID.3 hečbekai. Kitaip tariant, „e-Golf“ skaičiuoja paskutinius savo mėnesius, o tada turės pasitraukti iš ID.3 kelio.

Elektromobilis, kuris niekada nebuvo kuriamas vidaus degimo varikliui, turi daugybę pranašumų. Jame - daugiau vietos baterijoms, kurias galima sumontuoti žemiau ir tolygiau paskirstant svorį. Jie taip pat gali pasižymėti kiek kitokiu dizainu, nes nereikia galvoti apie dideles oro paėmimo angas ir aušinimo groteles. Galiausiai, ir salono dizainas gali būti kitoks, nes transmisijos tunelis tiesiog neegzistuoja. Tai, ką galima pasiekti ID.3, „e-Golf“ yra nepasiekiama.

Tačiau tai kartu yra ir įdomus faktas - „Golf“ yra toje pačioje kategorijoje kaip ID.3. Nors ir netiesioginiai, šie automobiliai bus konkurentai. Kada nors ID.3 (ar po jo seksiančio modelio) pardavimai aplenks „Golf“ skaičius. Kada nors gaminti „Golf“ tiesiog nebeapsimokės. Taip švelniai ir gražiai elektromobiliai didžiųjų gamintojų gamose po truputį pakeis savo pirmtakus.

Rekomenduojami video