Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
„Volvo“ pristatė mažiausią krosoverį – XC40

„Volvo“ atrado aukščiausias pajamas nešantį automobilių segmentą ir rengiasi jį išsunkti maksimaliai. Tai – didesnio pravažumo automobiliai, dar žinomi kaip krosoveriai. XC90 buvo pirmasis visiškai naujas „Volvo“ kūrinys gamintoją įsigijus „Geely“ koncernui, po to atėjo eilė S90 sedanui bei V90 universalui, „V90 Cross Country“ didesnio pravažumo universalo versijai bei XC60 sedanui. O vėlyvą 2017-ųjų rudenį išaušo mažiausiojo krosoverio – „Volvo XC40“ valanda.

Kompaktinės klasės krosoveriai – sparčiausiai augantis automobilių segmentas Europoje, tad savo atstovus jam kuria vis daugiau automobilių gamintojų. XC40 – pirmasis švediškas bandymas prisitaikyti prie europinių realijų, kuriose savo atitikmenis jau kuris laikas turi „Audi“, BMW ir kiti „premium“ gamintojai. Tiesa, XC40 nėra toks jau mažas – modelio ilgis yra kiek daugiau nei 4,4 metro, maždaug kaip daugelio kompaktinės klasės universalų. O ir kaina jo, bent kol kas, nedžiugina – ji prasideda nuo 44 tūkst. eurų – bent ketvirtadaliu daugiau nei jo pagrindinių konkurentų. Tiesa, XC40 Lietuvoje kol kas prieinamas tik su dviem galingais varikliais – 190 AG dyzeliniu ir 247 AG benzininiu. Atsiradus silpnesniems varikliams, automobiliai turėtų atpigti.

„Volvo“ tokią kainą aiškina turtinga standartine įranga. Joje yra daug saugumo asistentų – kiekvienas XC40 turi automobilio išlaikymo eismo juostoje sistemą, kelio ženklų atpažinimo sistemą bei autonominio stabdymo technologiją, kuri atpažįsta ne tik dideles kliūtis (automobilius ar tvoras), bet ir mažesnes – žmones, motociklus, dviračius ar gyvūnus.

Naujojo „Volvo XC40“ interjeras niekuo nenustebins žmonių, bent kartą sėdėjusių naujuosiuose XC60 ar 90-os serijos modeliuose. Praktiškai toks pat vairas, informacinės sistemos valdymas ir minimalistinis centrinės konsolės dizainas neleis supainioti XC40 su „Audi“ ar BMW.

Pirmieji žurnalistų įspūdžiai apie naująjį švedų kūrinį – nevienareikšmiai. Vieni vertina puikų „Volvo“ bandymą įsilieti į naują segmentą, kiti pabrėžia, kad automobiliui dar nemažai trūksta iki vokiečių, tokio dydžio krosoverius kuriančių ne vienerius metus. Juolab kad ir „Volvo XC40“ kainą būtų neteisinga vadinti konkurencinga.

„Volvo“ inžinieriai, kalbėdami apie šį automobilį, pažymi jo platformą, užkoduotą CMA pavadinimu. XC40 – pirmasis modelis, naudojantis CMA, kurią jau dabar pasiskolino „Volvo“ savininkai iš Kinijos „Geely“, o vėliau ant jos bus sukonstruoti ir kiti „Volvo“ 40-os serijos modeliai bei elektromobiliai. Mat kiti „Volvo“ automobiliai (60-os ir 90-os serijų) naudoja SPA platformą.

Tuo tarpu „Volvo“ rinkodaros specialistai, kalbėdami apie naująjį XC40, pažymi naują pardavimų strategiją. Šį automobilį bus galima išsinuomoti ir mokėti už jį fiksuotas mėnesines įmokas, į kurias įeis techniniai aptarnavimai, draudimas, sezoninės padangos ir visa kita, išskyrus degalus. Iki šiol tokią prabangą turėjo tik įmonės, galėdavusios naudotis veiklos nuomos paslauga, o „Volvo“ atveria šias duris ir privatiems klientams. Kol kas – septyniose Europos šalyse (Lietuvos tarp jų nėra), tačiau vėliau turėtų būti prijungta ir daugiau.

Rekomenduojami video