Organizatrorių nuotr.

„Gal jau laikas namo?“ – klausia reklamos Vilniuje, orientuotos ne į vilniečius, o į iš savo miesto išvykusius kauniečius, ir taip kviečiantis juos grįžti į laikinąją sostinę.
Kaip aiškina Kauno miesto savivaldybė, atsakinga už originalią reklaminę kampaniją, jau seniai praėjo laikai, kai Kaune nieko nevyksta ar sunku šiame mieste plėtoti savo karjerą.
Kauno problemos – praeityje „Buvo laikai, kai daug karjeros galimybių ar geresnio gyvenimo ieškančių kauniečių paliko savo miestą. Ir aš puikiai suprantu kiekvieną iš jų. Tais laikais Kaunas buvo pasitikėjimą savimi praradęs miestas be ambicijų, kurio ateitimi tikėjo ne daug kas. Bet šiandien situacija yra pasikeitusi. Aš pats esu tikras kaunietis, todėl žinau, kad niekur pasaulyje nesijausi taip gerai kaip namuose. Todėl norime paskatinti visus apie grįžimą namo svarstančius kauniečius ryžtis tam žingsniui“, – pranešime spaudai cituojamas Kauno meras Visvaldas Matijošaitis. Apie grįžimą svarstantiems kauniečiams siūloma atlikti kauniečio testą.
Reklaminės kampanijos pabaigoje, testą atlikę miestiečiai turi progą burtų keliu laimėti galimybę nemokamai praleisti pramogų kupiną dieną Kaune bei nakvynę dviem.
„Šiandieninis Kaunas yra pilnas kultūros miestas, kuriame gyvenimas tiesiog verda. Mieste per pastaruosius metus atsidarė ir kiekvieną mėnesį atsidaro nauji restoranai, barai ir kavinės. Žinoma, ne ką mažiau pasikeitė ir miesto infrastruktūra – atnaujinami miesto parkai, gatvės, tiesiami nauji dviračių takai, tvarkomos mokyklos ir darželiai“, – rašoma reklamą pristatančiame pranešime spaudai.
Vilnius grėsmės nemato Įdomu tai, kad reklamos, skatinančios kauniečius grįžti, stovi Vilniuje. Nepaisant to, Vilniaus miesto savivaldybė nemano, kad reklama skirta būtent sostinėje gyvenantiems kauniečiams, ja esą galima vilioti ir emigravusius miesto gyventojus.
Nuo išsamesnių komentarų sostinės savivaldybė susilaiko, pažymėdama, kad nenori komentuoti kitų miestų reklamos.