Lietuviški maisto produktai turi realias galimybes patekti į didžiausius Kinijos prekybos tinklus. Dėl to sutarta žemės ūkio viceministro Evaldo Gusto ir mūsų šalies verslininkų susitikime su Kinijos prekybininkais.
Prekybos centrų tinklas „Carrefour China“ turi apie 300 stambių prekybos centrų ir parduotuvių, kuriose kasmet apsilanko apie 30 mln. pirkėjų. „Carrefour“ prekių asortimentas parduotuvėse nėra vienodas – jis pritaikomas skirtingiems vartotojams. Šis tinklas orientuotas į vartotoją, turintį didesnes pajamas, ieškantį išskirtinumo, jame nemažai dėmesio skiriama sveikatai palankiam maistui. O tai puiki proga lietuviškiems maisto produktams. Paaiškėjo, kad patekti į šį tinklą lietuviai gali ir tiesiogiai, ne tik per distributorių.
„Susitikime dalyvavę Lietuvos įmonės užmezgė tiesioginius kontaktus ir dirbs su kinais toliau. Tikimės, kad jau netrukus lietuviška maisto produkcija pateks į Kinijos prekybos tinklus. Tai puiki pradžia ir gera žinia visoms mūsų šalies maisto pramonės įmonėms“, – sako žemės ūkio viceministras E. Gustas.
Prekybos lietuviškais maisto produktais galimybės aptartos ir su korporacijos „Yihai Kerry“ (didžiausia Kinijoje aliejaus, kviečių ir ryžių perdirbėja, turinti net 300 gamyklų ne tik Kinijoje, bet Australijoje), žemės ūkio produktų elektroninės prekybos platformos „Mei Cai“ atstovais.
Vizito Kinijoje metu viceministras E. Gustas susitiko ir su Kinijos generalinės muitinės administracijos atstovais, aptarė tolimesnius veiksmus siekiant atverti šios šalies rinką platesniam lietuviškų produktų asortimentui: mėsos ir jos subproduktų, pieno ir grūdų produktams, konditerijos gaminiams, medui, įvairioms žuvų rūšims.