Penktadienį nuo pat ryto sutriko vieno iš didžiausių šalyje banko „Swedbank“ veikla. Dėl to nukentėjo ir kitų bankų klientai, pavyzdžiui, „Luminor“ banko klientai negalėjo atsiskaityti ten, kur yra „Swedbank“ kortelių skaitytuvai.
Banko interneto puslapis klientus pasitinka pranešimu apie tai, kad interneto bankas laikinai nepasiekiamas: „Šiuo metu vyksta „Swedbank“ informacinių sistemų atnaujinimo darbai, todėl interneto bankas laikinai nepasiekiamas.“
Pranešime nenurodyta nei kiek laiko banko paslaugos nebus prieinamos internetu, nei tai, ar jo klientų aptarnavimo skyriai veikia įprastai. „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius portalą tv3.lt informavo, kad šiuo metu fiksuojamas interneto banko sistemos gedimas ir kai kurios paslaugos neveikia. „Aiškinamės, dėl kokių priežasčių tai nutiko. Atnaujinsime veiklą, kai tik pašalinsime sutrikimus“, – sakė jis, tačiau neįvardijo, kada tai galėtų būti.