Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Vartotojų ir verslininkų patogumui - elektroninės paslaugos

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT), įgyvendinusi projektą „Elektroninės paslaugos maisto ir veterinarinės kontrolės srityje“, viešąsias paslaugas teikia elektroninėje erdvėje, naudodama Integralią maisto ir veterinarijos informacinę sistemą (IMVIS).

Naudojantis IMVIS, ūkio subjektai gali sužinoti apie VMVT atliktų patikrinimų rezultatus, užsisakyti VMVT teikiamas viešąsias paslaugas, stebėti jų vykdymą, sekti išduodamų dokumentų ir atliekamų laboratorinių tyrimų duomenis, atsispausdinti išduodamus dokumentus, gauti kitas VMVT teikiamas viešąsias paslaugas. Pernai įdiegta technologiškai nauja IMVIS portalo funkcija padeda internete kur kas greičiau ir paprasčiau surasti su VMVT veikla susijusią informaciją.

Be to, naudojant šiuolaikines technologijas (išmaniuosius telefonus), IMVIS naudotojai gali patogiai ir greitai susisiekti su VMVT ir kitomis kontrolės institucijomis, gauti atsakymus į rūpimus klausimus, o IMVIS integracija su kitų valstybės institucijų informacinėmis sistemomis leidžia VMVT greičiau ir efektyviau valdyti bendras užduotis ir spręsti iškilusias problemas.

Praėjusiais metais ženkliai išaugo (daugiau kaip 25 % lyginant su 2016 m.) VMVT elektroninių paslaugų, teikiamų gyventojams ir verslo subjektams, skaičius. 2017 m. tokių paslaugų buvo suteikta 348 574, kai 2016 m. – 261 168. VMVT elektroninėmis paslaugomis pernai pasinaudojo beveik 30 tūkst. asmenų.

Siekiant užtikrinti gerą teikiamų viešųjų paslaugų kokybę, VMVT įdiegė elektroninę apklausą ir išanalizavo IMVIS naudotojų atsiliepimus. IMVIS paslaugų kokybę praėjusiais metais iš viso įvertino 835 asmenys, iš jų 515 (61,7 %) – teigiamai. Pagal šios apklausos rezultatus, teigiamai VMVT elektronines paslaugas vertinančių asmenų skaičius per metus išaugo beveik 7% (2016 m. iš viso įvertino 419, iš jų teigiamai – 230 (54,8%)).

„Stengiamės tobulinti elektroninių paslaugų teikimą, kad gyventojai ir verslo subjektai galėtų kuo operatyviau ir patogiau gauti informaciją, reikalingą jų sėkmingai veiklai plėtoti, todėl įsiklausome į IMVIS besinaudojančių žmonių nuomonę, atsižvelgiame į jų pastabas“, – sakė VMVT direktorius Darius Remeika.

Savo nuomonę dėl VMVT teikiamų elektroninių paslaugų kokybės IMVIS naudotojai gali pareikšti: http://vmvt.lt/naujienos/dokumentus-ir-vmvt-paslaugas-uzsisakykite-imvis-sistemoje-1 .

Prie IMVIS sistemos galima prisijungti: https://imvis.vmvt.lt/.

Rekomenduojami video