Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Pagalbos kelyje šaukiasi ir dėl rato keitimo

Pagalbos kelyje vairuotojams dažniausiai prireikia po eismo įvykių, tačiau pasitaiko atvejų, kai techninės pagalbos darbuotojai skuba padėti ir išsikrovus akumuliatoriui, pradūrus padangą, užtrenkus automobilių dureles, užklimpus ar pasibaigus degalams.

Bendrovės „Lietuvos draudimas“ transporto žalų skyriaus vadovas Giedrius Petrikas sako, kad dažniausia paslauga – automobilio transportavimo po eismo įvykio. Per pusmetį ji bendrovės klientams buvo suteikta beveik 500 kartų. Paslaugos kaina priklauso nuo to, kokį atstumą iki įvykio vietos tralui tenka įveikti.

G.Petrikas nurodo, kad būtent ši paslauga yra didžiausios vertės – vidutinė kaina siekia 180 eurų. Bendrovės duomenimis, neturint techninės pagalbos paketo, įprastai rinkoje automobilio transportavimo paslauga mieste kainuoja nuo 43 eurų, o 100 km už miesto – nuo 174 eurų.

Pagal dažnį kita dažniausiai nutinkanti nelaimė, kai prireikia techninės pagalbos, – rato keitimas ar remontas. Pagalbą kelyje teikiantys specialistai pastebi, kad šiais laikais ne kiekviename automobilyje galima rasti atsarginį ratą ir įrankius, kurių reikia rato pakeitimui. O užklijuoti ir suremontuoti padangą tiesiog kelyje ne visada įmanoma.

Per šešis šių metų mėnesius klientai per 250 kartų prašė pagalbos, kai pastebėjo, kad jų automobilio padanga prakiuro. Skaičiuojama, kad rato keitimas arba remontas kelyje paprastai kainuoja apie 65 eurus.

Bendrovė taip pat užfiksavo, kad vidutiniškai bent kartą per dieną meistrams teko vykti pas klientus, kai jie prašė avariniu būdu atrakinti automobilį, o pasibaigę degalai ir užklimpimas sudarė dar maždaug šimtą atvejų, kai vairuotojai negalėjo išsiversti be specialistų pagalbos.

„Vidutinės išlaidos netikėtai išsikrovus akumuliatoriui sudaro apie 58 eurus, o avarinis durelių atrakinimas kainuotų apie 140 eurų – tai būtų net pustrečio karto brangesnė paslauga. O neturint techninės pagalbos paketo, už pagalbą ištraukiant užklimpusį automobilį tektų atseikėti apie 80 eurų“, – skaičiuoja G.Petrikas.

Išlaidų dėl netikėtumų kelyje patyrę vairuotojai žino, kad techninės pagalbos paslaugos gali būti pakankamai brangios, ypač kai incidentas nutinka toli nuo namų.

„Mūsų skaičiavimais, per vieną iškvietimą suteikiamų paslaugų vertė siekia vidutiniškai 95 eurus. Esame pastebėję, jog bent kartą išlaidų patyrę vairuotojai ima atidžiau rinktis, kaip galėtų sutaupyti ir kitą kartą išvengti panašių finansinių pasekmių“, – sako G.Petrikas.

Rekomenduojami video