Quantcast
ŠalyjeVerslasŪkininkų žiniosTechnikos kiemasSodybaPatarimaiKultūraSveikata Regionai
Bendruomenės
Dievo žodis
Konkursai
Kultūra
Langas
Moters pasaulis
Naujienos
Nuomonės
Patarimai
Šalyje
Sodyba
Sveikata
Technikos kiemas
Ūkininkų žinios
Verslas
Regionai
Alytaus
Kauno
Klaipėdos
Marijampolės
Panevėžio
Šiaulių
Tauragės
Telšių
Utenos
Vilniaus
Rubrika
Pasikeitė „Opel“ atstovas Vilniuje

Nuo praėjusios savaitės Kauno bendrovė „Autovici“ tapo vienintele įmone, atstovaujančia „Opel“ verslą Vilniuje. Bendrovė automobilių pardavimų bei serviso verslą Vilniaus rinkoje plėtoja nuo 2014 m., tuo metu Kaune „Opel“ prekės ženklą ji atstovauja jau daugiau nei dešimt metų.

Nuo šiol bendrovė išskirtines „Opel“ automobilių pardavimo bei aptarnavimo paslaugas teiks ir moderniame automobilių salone Vilniaus Ukmergės gatvėje, kurį anksčiau valdė buvęs „Opel“ atstovas „Žaibo ratas“.

Tommi Köninki, oficialios „Opel“ importuotojos Baltijos šalyse ir Suomijoje „LänsiAuto“ grupės generalinis direktorius, tikisi, kad ši partnerystė leis abiem įmonėms sparčiai augti Lietuvos automobilių rinkoje.

„Tai labai rimtas įsipareigojimas, rodantis „Autovici“ pasitikėjimą „Opel“ ir „LänsiAuto“ Lietuvoje. Abi pusės yra tikros, kad „Opel“ rinkos dalis artimiausiais metais svarbiausiuose segmentuose didės – esame pasiryžę daug dirbti, kad tai įvyktų. „Autovici“ turi didelę prekybos automobiliais, tarp jų – ir „Opel“, patirtį. Tai leidžia šiam stipriam pardavėjui perimti visus Vilniaus pardavimus. Manome, jog tai patenkins tiek klientų, tiek pačių „Opel“ lūkesčius“, – žingsnį komentavo Tommi Köninki.

Anot „Autovici“ vadovo Šarūno Matijošaičio, ligšiolinis bendradarbiavimas su „Opel“ jo bendrovei pasiteisino, tad nuspręsta jį vystyti dar intensyviau.

„Esame patenkinti ligšioliniu bendradarbiavimu su šiuo gamintoju – Kaune mūsų plėtojamas „Opel“ pardavimų bei serviso verslas užtikrintai auga jau daugiau nei dešimt metų. „Opel“ siūlo labai platų ir konkurencingą asortimentą tiek keleiviniams, tiek komerciniams automobiliams. Didžiuojamės, kad mums patikėta atsakomybė už visą „Opel“ verslą Vilniuje – tikime, kad dėdami visas pastangas į šio prekės ženklo automobilių pardavimus ir paslaugas, geriausiai atitinkančias skirtingų klientų grupių poreikius, sugebėsime gerokai padidinti savo rinkos dalį Lietuvoje“, – sako Š.Matijošaitis.

Pasak jo, apie „Autovici“ verslo sėkmę geriausiai byloja skaičiai: per pastaruosius 4 metus visoje Lietuvoje bendrovės apyvarta išaugo daugiau nei 4 kartus, Vilniuje – net 6,5 karto. Vien Kaune per praėjusius metus parduoti 145 nauji „Opel“ automobiliai.

VL

Rekomenduojami video