Pirmąją dieną Vaitkuškio dvaro kieme plenero dalyvius pasitiko naujieji šio dvaro šeimininkai – S. K. Kosakovskio proanūkis Pawelas Szanajca-Kossakowskis ir jo žmona Anira Wojan.
Svečiai išvydo dokumentinį filmą „Eustachijaus projektas. Eustachijaus Kosakovskio fotografiniai ieškojimai“, kuriame pasakojama apie vieno iš Kosakovskių giminės atstovo – Eustachijaus Kosakovskio – fotografijos darbus.
Antrąją plenero dieną dalyviai apsilankė Lyduokiuose, kur drauge su kaimo bendruomene sodino ąžuoliuką, aplankė Lyduokių dvarą, fotografavo apylinkes. Fotografus maloniai sutiko šio kaimo bendruomenės pirmininkė Auksė Pusvaškienė. Apie dvarą valdžiusius Kosakovskių giminės atstovus pasakojo devyniasdešimtmetis Lyduokių kaimo gyventojas Antanas Navickas, kurio tėvas dirbo Lyduokių dvare sodininku.
Liepos 5-ąją plenero dalyviai lankėsi Vepriuose. Miestelio muziejuje Kęstutis Žentelis papasakojo Veprių istoriją, paminėjo faktus, atskleidžiančius Kosakovskių giminės ryšius su šiuo kraštu. Svečius sužavėjo eksponatų gausa, o ypač – senų fotoaparatų kolekcija. Keliaujant Veprių apylinkėmis lydėjo bendruomenės pirmininkė Aldona Medonienė.
Svečiai apžiūrėjo bažnyčią, klausinėjo apie kalvarijas, kuriomis garsėja Vepriai, pasigrožėjo ežero pakrantėmis, ragavo Bėčių šaltinio vandens. Turėjo galimybę apsilankyti ir garsaus fotografo Arūno Kulikausko namuose. Čia klausėsi paskaitos apie šviesą pinhole fotografijoje. Juos ypač sudomino paties Arūno gaminami pinhole fotoaparatai. Plenero proga A. Kulikausko kvietimu atvyko fotomenininkas Stanislovas Bagdonavičius iš Panevėžio, kuris pristatė partizanų nuotraukų kolekciją. Nuotraukos darytos pačių partizanų: S. Bagdonavičius pasakojo, kaip kruopščiai teko perkelti smaluotame bidone po žeme laikytus negatyvus ant plokštelių ir atspausti nuotraukas.
Vakarais vyko fotografijos klubų iš Ukrainos ir Lenkijos pristatymas, jų atsivežtų nuotraukų bei filmuotos medžiagos peržiūra.
Iš Tarnowo Podgornės jaunieji fotografai atvežė parodą „Džiazas ir emocijos“, kuria stengtasi perteikti džiazo muzikantų emocijas. Nuot-raukos iš Lenkijoje vykusių džiazo koncertų buvo renkamos dvejus metus, o autorius Marekas Kromskis džiaugėsi, kad tai yra pirmoji jo asmeninė paroda. Kurį laiką ji bus eksponuojama Ukmergėje.
Fotografų klubas iš Lodzės pristatė parodą „Spalvotas autoportretas kvadrate“, kurioje savo darbus eksponavo net 70 autorių. Iš viso klubas turi 140 narių, įkūrė viešąją galeriją, kurioje jau buvo eksponuota daugiau nei 500 parodų.
Iš Piotrkow Trybunalskio atvykęs fotografijos klubas F4 parodė vaizdo įrašą, kuriame buvo pristatyti kai kurie projektai, vykdyti per dvidešimt klubo egzistavimo metų.
Kijevo fotografijos klubo „9x12“ nariai teigė, kad neapsiriboja tik savo klubo narių darbais: eksponuojamose parodose galima išvysti fotografijos darbų iš Ukrainos regionų, Lenkijos, Slovakijos, anksčiau – ir iš Rusijos.
Fotoklubas iš Podolės Kameneco „Pogliad“ („Žvilgsnis“) parodė sukurtus dokumentinius filmus apie Černobylį. Plenere dalyvavo ir Rovno fotografijos klubo atstovai.
Plenere dalyvavo ir Ukmergės klubo „Pozityvas“ nariai Nijolė Paškauskienė, Vijolė Ivanauskienė, Dainius Vytas, Simona Zvicevičiūtė, Julius Petrikas, Leonarda Šanteriova, Živilė Zabulytė, Tauras Gūdmantas, Guoda Strelčiūnaitė ir Ignas Lukoševičius.
Po klubų prisistatymų vyko diskusijos apie fotografijos žanrus bei lenkų, lietuvių bei ukrainiečių fotografijos pobūdį.
Paskutinę plenero dieną fotografai aplankė Ukmergę ir Pabaiską. Pabaisko bendruomenė suorganizavo plenero dalyviams mažąsias vištų lenktynes, davė pašaudyti iš lankų ir pakvietė į rugsėjį vyksiantį Pabaisko festivalį.
Plenero uždarymas vyko Ukmergės kraštotyros muziejuje.
Muziejaus senajame pastate atidaryta plenero dalyvių ukrainiečių paroda „Mūsų bendras paveldas“, kurioje eksponuojami Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės kultūros, paveldo objektai, jų liekanos Ukrainos valstybėje.
Erika Jasionytė